1 Mayıs 2015 Cuma

BEN  SÜPERMEN MİYİM?


Ben süpermen miyim ki; evde unuttuğun mayoyu 30 saniyede sana getireyim! Süper Hız

Ben süpermen miyim ki; ağrıyan kolunun neden ağrıdığını X-Ray gözlerimle göreyim! X-ray görüşü

Ben süpermen miyim ki; 50 metre uzaktaki hakemin elindeki kronometreden dereceni göreyim! Teleskobik görüş

Ben süpermen miyim ki; 20 kilometre yolu 3 dakikada alıp seni antrenmana yetiştireyim! Süper Hız

Ben süpermen miyim ki; yoldaki kazanın üzerinden arabayı kucaklayıp geçireyim! Süper Güç

Ben süpermen miyim ki; yarışların puan sistemini anlayıp-hesaplayıp an be an kaçıncı sırada olduğunuzu söyleyeyim! Süper Zeka

Ben süpermen miyim ki; 15 yıl-365 gün hastalanmadan yorulmadan seni günde iki antrenmana yetiştireyim! Yaralanmamazlık

Ben süpermen miyim ki; yazın açık havuzda saatlerce yüzerken seni yanmaktan koruyabileyim! Solar enerji emme

Ben süpermen miyim ki; ikinizin de ergenliğini kızmadan bağırıp çağırmadan atlatabileyim! Dayanıklılık

Ben süpermen miyim ki; hocanı ayaküstü en olmaz şeyler için ikna edebileyim! Süper hipnotizma

Ben süpermen miyim ki; kafan su altındayken sana sesimi duyurup gaz vereyim! Süper Ses

Ben süpermen miyim ki; havuzun onca uğultusunda karşı tribünden seni duyup ne istediğini anlayabileyim! Süper işitme



EVET GALİBA ÖYLEYİM :)


2 yorum: