8 Mayıs 2015 Cuma

MUTLULUK KULÜBÜ


Kişisel gelişim her zaman bir adım geri atıp uzak durduğum, kitapçılarda koridorlarından hiç geçmediğim bir alan. Dün büyük tesadüfler üzerine kendimi böyle bir kitabın tanıtımında buldum. İtiraf ediyorum kitabı okumamıştım, ama yazarı Müge Çevik'in neşeli ve gerçekçi hali, cümlelerinin içine saklanan ve ruhuma dokunan bazı kelimeler beni kitabı alıp imzalatmak için dürttü. Düşüne düşüne okuyacağım sade bir dille yazılmış kitap #libros etiketi ile tüm kitapçılarda bulunuyormuş. 

Konumun dışına çıkarak beni bu kitap hakkında yazmaya iten ise, bu sayfada bir önceki yazımı (HEDEFİ VURMAK) tamamlar tamamlamaz, bahsettiğim o büyük tesadüflerin oluşması ve yaptığımız sohbette yazdıklarımla tamamen örtüşen ortak cümlelerimiz oldu.

Çocuğunuz neyi ne kadar yaparsa yapsın, her şeyden önce sağlıklı ve mutlu olsun!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder